
Koordinációs központ
Hogyan lehet egyetlen helyi kapcsolattartó pontot rendelni a nemzetközi ügyekhez
Koordinációs központ
A DEKRA Claims Services Koordinációs központjának működése révén biztosítható, hogy elegendő legyen egyetlen kapcsolattartó pont és egyetlen közvetítő valamennyi ügy elintézéséhez függetlenül a baleset helyszínétől vagy a harmadik fél állampolgárságától.
A Koordinációs központjainkban elkötelezett, több nyelvet beszélő csapatok dolgoznak a kommunikációs folyamatok gördülékenységén és az ügyben résztvevő felek – szakértők, ügyvédek és orvosok – munkájának összehangolásán. Segítik ügyfeleinket a nemzetközi ügyek helyi szinten történő elintézésében.
A szolgáltatás legfőbb előnyei:
- Egyetlen kapcsolattartó pont
- Rövidebb kezelési idő és nagyobb hatékonyság
- Nincsenek nyelvi akadályok
- Nagyobb ügyfél-elégedettség
- Hazai és nemzetközi szabályoknak való megfelelőség
- Költségcsökkentés
- Egyetlen közvetítő függetlenül a baleset helyszínétől