Logisztika és szállítási szektor
Logisztika és szállítási szektor

Rakományra vonatkozó kárrendezés a szállítási és a logisztikai szektorban

Logisztika és szállítási szektor

A DEKRA Claims Services a mai kifinomult szállítási és logisztikai szektor egyedi kárrendezési szolgáltatója. Erre a rendkívül versenyképes szektorra nagy nyomás nehezedik a változó nemzetközi gazdasági környezet miatt, ideértve a törvényalkotási és a környezetvédelmi szempontokat is. Mivel elkötelezettek vagyunk ezen szektor iránt, a hazai és a világpiaci szereplők határokon átívelő tevékenységét is támogatjuk, egyidejűleg pedig a fejlődés élvonalához tartozunk.
A DEKRA Claims Services komoly kárkezelési szakértelemre tett szert a legnagyobb gépjárműgyártóknak és a globális gyártók logisztikai részlegeinek végzett rakomány- és szállítmánybiztosítási kárkezelés révén. Munkatársaink között kockázatcsökkentési, rakományvizsgáló és felelősségbiztosítási szakember is megtalálható. A DEKRA Claims Services az alábbi területeken biztosít szolgáltatási kapacitást:
  • Szolgáltatásaink valamennyi termék- és szállítási formára kiterjednek: Tengeri szállítás, vasúti teherszállítás, belvízi szállítás, kikötői (tengeri és belvízi) szállítás
  • Globális hatókör - A DEKRA Groupon keresztül biztosítótársasági ügyfeleink részére hozzáférést nyújtunk egy globális szakemberhálózathoz. Így nem csupán a kárkezelésben tudunk segíteni, hanem abban is, hogy elkerülhessék a befektetési és piacra lépési költségeket, illetőleg lehetővé tesszük az idegen nyelvi korlátok, a helyi jogszabályi környezet, a pénzügyi szabályok, valamint a kulturális különbségek által okozott akadályok leküzdését
  • Innovatív árazási modellek: Az átalánydíjas árazástól az alternatív árazási modellekig számos alternatív díjszabási gyakorlatot alkalmazunk és az elszámolás formáját az Ön igényeinek megfelelően alakítjuk ki
  • Működési kiválóság: A hatékony kárrendezés elengedhetetlen a biztosítótársaságok, a biztosítási ügynökök és a biztosításközvetítők jó hírnevének kialakításához és fenntartásához: Egyértelműen meghatározott és az ügyfeleink által jóváhagyott szolgáltatási szint szerződésekkel (SLA) dolgozunk, ami a jogi, pénzügyi, és személyzeti/HR elvárásokat egyaránt lefedi. Saját teljesítménymenedzselési eszközöket alakítottunk ki, továbbá rugalmas és automatizált megoldásokat nyújtunk az informatikai területen. Magasan képzett, tájékozott és több nyelven beszélő kárszakértőink kizárólag vállalkozása igényeit és az Ön ügyfeleinek elégedettségét tartják szem előtt
  • Személyre szabott csomagokat ajánlunk: Ha az ügyfeleink a kárrendezési folyamat egy részét vagy akár a teljes kárrendezési részlegüket ki szeretnék szervezni, a DEKRA Claims Services olyan személyre szabott termékcsomagot tud nyújtani, amely figyelembe veszi az egyedi szükségleteket és igényeket. Kiemelt esetekben azonnali kárrendezést és kármenedzsmentet (például nagyobb biztosítási események esetében), valamint hosszú távú kiszervezési megoldásokat is tudunk Önnek nyújtani.